Toimitusehdot



Verkkokaupasta tilaaminen

Verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu poimimalla haluttu tuote. Tuotteelle asetetaan haluttu lukumäärä ja se lisätään ostoskoriin. Ennen tilauksen tekemistä asiakas voi tarkastella ja poistaa tuotteita ostoskorista tai perua koko tilauksen. Tuotteet ostetaan etenemällä ostoskorissa ohjeiden mukaisesti eteenpäin ja syöttämällä pyydetyt tiedot. Tarkista tilauksen yhteenveto ennen tilauksen lähettämistä. Tilaukseen liittyy aina asiakkaan maksuvelvollisuus.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilaus syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen suositushinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys hinnassa.


Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilauksen lähetämme asiakkaan sähköpostiin tilausvahvistuksen.



Hinnat

Hinnat pitävät sisällään arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Selvät hintavirheet voivat johtaa tilausten perumiseen kts. kohta Verkkokaupasta tilaaminen. Ostamalla verkkokaupasta asiakas hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia ja mahdollisesti tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.


Toimitustavat



Posti (13,50€)  posti nostanut sopimushintoja 1.4.2020 alkaen.


Toimitetaan vastaanottajaa lähimpänä olevaan Postin palvelupisteeseen. Postilla palvelupisteitä yli 2200.
Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostina tai iPost-kirjeenä. Vastaanottaja saa tiedon saapuneesta lähetyksestä jopa saapumispäivänä ja voi noutaa sen heti.

Palvelu sisältää maksuttoman säilytysajan viikoksi.


Toimitusaika 1-5 päivää.


POSTIN KOTIPAKETTI (19,90€)


Postin KOTIPAKETTI on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Posti ottaa Sinuun yhteyttä ennen toimitusta ja sopii kanssasi jakeluajankohdan - sovittavat jakeluajat vaihtelevat alueittain klo 09.00-21.00 välillä. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksella, jonka toimitamme sähköpostiisi kun tavarat lähtevät kuljetukseen.

  • Posti on yhteydessä vastaanottajaan 1-2 arkipäivän kuluessa lähetyksen vastaanotosta ja sopii lähetyksen toimituspäivän ja toimitusaikavälin. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntö.
  • Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21.00 asti
  • Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14.00 tai 16.00 mennessä
  • Postinumerokohtaiset jakeluajat ovat tarkistettavissa Postin sivuilta Toimitusaikakyselystä(linkki) (aseta lähetyspaikaksi 05800)
  • Jos vastaanottajaa ei ole paikalla sovittuna toimitusaikana, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntö. Lähetykselle on tilattavissa maksullinen uudelleen jakelu tai vastaanottaja voi pyytää paketin noudettavaksi Postin Noutopisteeseen
  • Lähetykset jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen. Yhden henkilön on pystyttävä nokkakärryä apuna käyttäen kuljettamaan lähetys perille. Muutoin lähetys puretaan Postin ajoneuvon välittömään läheisyyteen.
  • Palvelu on saatavilla Manner-Suomessa osoitteisiin, joihin on katkeamaton maantieyhteys.
  • Lue lisää palvelusta Postin sivuilta


DB Schenkerin Noutopistepaketti (6,90€)


Jatkuvasti laajeneva noutopisteverkostomme koostuu noin 500 R-kioskista, kasvavasta määrästä K-ruokakauppoja ja itsenäisistä DB Schenker -noutopisteistä. Vuoden 2018 aikana verkostomme kattaa yli 1000 noutopistettä eri puolilla Suomea.

Nouda pakettisi nopeasti ja helposti valitsemastasi noutopisteestä! Db Schenkerin noutopisteeltä voit noutaa pakettisi silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Kun verkkokaupan toimitustavaksi valitaan DB Schenkerin Noutopistepaketti, paketin voi noutaa yli 1000 noutopisteeltä ympäri Suomen. Palautukset hoituvat käteväst myösi Ärrän/k-marketin kautta. Toimitusaika 1-5 päivää kuluttajan valitsemaan noutopisteeseen. Lähetyksestä tulee tekstiviesti vastaanottajalle, kun toimitus on saapunut noutopisteeseen. Lähetysseuranta verkossa.


Nouto varastoltamme, Hyvinkää (ilmainen)


Nouto varastoltamme Hyvinkäältä sovittaessa (ma-su). 

Kun olet maksanut tilauksesi verkkokaupan kautta, ota yhteyttä joko Facebook messengerin kautta TÄSTÄ

tai myynti@sisustetaan.fi sopiaksesi nouto ajankohdan ja saadaksesi varastomme osoitteen.

Puhelinnumero sähköpostissa tilausvahvistuksessa, mikäli haluat hoitaa asian puhelimitse.


Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 14 arkipäivää ole yhteydessä myynti@sisustetaan.fi tai laita viestiä facebook messengerin kautta TÄSTÄ.



Maksutavat


Voit käyttää verkkokaupassamme seuraavia maksuvaihtoehtoja:

  • Tuetut verkkopankit ovat seuraavanlaiset: OP, Nordea, S-Pankki, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, POP Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, OmaSP sekä Lähitapiola.
  • Klarna lasku/osamaksu
  • Visa/Mastercard korteilla


sisustetaan.fi verkkokauppa tarjoaa maksutapoina tutut ja turvalliset vaihtoehdot. Maksuliikenteestä vastaa Klarna Bank AB . Klarna Bank AB  helpot, joustavat ja turvalliset maksuvaihtoehdot.


Verkkokaupasta vastaa ja sitä hallinnoi 

Adomex Y-tunnus 2739398-3

Ahjonkatu 1A 28

05800 Hyvinkää


Laskulla / Osamaksulla maksaminen 


Osta nyt – maksa myöhemmin!

Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, lippuja tai palveluita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin. 

Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 14 päivää tavaroiden tai lippujen lähettämisestä tai siitä päivästä, josta lähtien palvelut tai digitaalinen sisältö on käytettävissäsi. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

Maksa vasta kun olet vastaanottanut tilauksesi!

Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajana sinun ei tarvitse maksaa tilaamiasi tuotteita ennen kuin olet vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa sinua ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa.

Lisätietoja ja ohjeet löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/klarnan-kuluttajille-tarjoama-ostajan-turva/.

Maksut

Veloitamme sinulta laskutusmaksun 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun sekä viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla

Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi. 

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.


Täydelliset ehdot Klarna Bank AB :

https://www.klarna.com/fi/ehdot/